Handleiding voor VetConnect PLUS

Handleiding voor de app

Hulp bij aanmelden

Hoe weet ik of ik de nieuwste versie heb van de VetConnect PLUS-app?

Je kunt op twee manieren controleren of je de nieuwste versie hebt van de VetConnect PLUS-app. Het pictogram van de app is nu een paars plusteken in plaats van kastanjebruin. Ook hebben we de interface en de functionaliteit van de app in een nieuw jasje gestoken. Nadat je je voor het eerst hebt aangemeld, zie je een scherm met de nieuwe functies. Bekijk deze pop-up, waarin alle nieuwe, functies kort worden toegelicht.

Welke Android- en iOS-versies heb je nodig voor de VetConnect-app?

  • Versie 9 van iOS en nieuwer
  • Versie 5.0 van Android en nieuwer
     

Ik werd afgemeld bij de VetConnect PLUS-app na de update. Kan ik een willekeurige gebruikersnaam kiezen?

Vanwege de beveiligingsmaatregelen moet je je opnieuw aanmelden na de update naar de nieuwste versie van de mobiele VetConnect PLUS-app. Voer je huidige gebruikersnaam en wachtwoord voor VetConnect PLUS in om je aan te melden.

Weet je niet wat je huidige gebruikersnaam is of wil je een nieuwe gebruikersnaam instellen, dan kan de VetConnect PLUS-beheerder van je praktijk een gebruiker toevoegen en onderhouden via de pagina voor het beheer van je VetConnect PLUS-account op vetconnectplus.nl. Of je kunt de klanten- en technische ondersteuning van IDEXX bellen op het nummer 070 700 7033 voor hulp bij het aanmelden.

Wachtwoord opnieuw instellen: Houd er rekening mee dat sommige gebruikersnamen en/of wachtwoorden mogelijk zijn gebruikt voor aanmelding bij een systeem voor het beheer van praktijkgegevens (PIMS) en/of het gekoppelde IDEXX VetLab Station. Als je een wachtwoord opnieuw wilt instellen, moet het wachtwoord voor het geïntegreerde PIMS/IDEXX VetLab Station ook opnieuw worden ingesteld. Als je dat niet doet, ontstaan er problemen met de VetConnect PLUS-koppeling.

Kan ik de nieuwe mobiele VetConnect PLUS-app op een iPad of tablet gebruiken?

Hoewel je de app kunt downloaden op een iPad en een Android-tablet, wordt de app weergegeven als een app voor een telefoon. De mobiele app is niet geconfigureerd om volledig compatibel te zijn met iPads en tablets.

Ik heb gehoord dat er een nieuwe VetConnect PLUS-app is, maar de update is niet op mijn apparaat uitgevoerd. 

De nieuwe VetConnect PLUS-app wordt gefaseerd uitgerold, zodat we onze klanten een zo goed mogelijke ervaring kunnen bieden. Daarom vindt de update van je app mogelijk op een andere tijd plaats dan bij collega's. Het is ons doel om alle apps uiterlijk op 1 november 2021 te hebben bijgewerkt.

Algemene handleidingen

Hulp bij aanmelden

IDEXX VetConnect PLUS Online Services User Guide

Release Notes

IDEXX Learning Center

Ontdek VetConnect PLUS

Testen aanvragen met VetConnect PLUS

Uitslagen bekijken in VetConnect PLUS

Gebruik VetConnect PLUS om uitslagen met klanten te bespreken

Gebruik VetConnect PLUS om uitslagen met collega's te bespreken

Gebruik VetConnect PLUS op uw Android apparaat

Gebruik VetConnect PLUS op uw iPhone of iPad

VetConnect PLUS mobile app report view